miercuri, martie 14

Big News!

Little secrets make the big news? Isn't it?
Asa ca eu m-am hotarat sa-mi numesc micul meu blog "Little secrets"!
In practica relatiilor publice se stie foarte bine ca micile secrete sunt cele care trebuie pastrate cu cea mai mare strasnicie de ochii si urechile lumii pentru ca ele pot sifona daca nu chiar distruge imaginea unui "mare" om foarte usor! Aceasta din pacate pentru ca marii oameni sunt rareori mari!
Si in timp o sa va dau si exemple mai mult sau mai putin actuale de mici secrete care au facut mare valva! Puteti si voi sa ma ajutati daca va amintiti vreo situatie!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ai dreptate si felicitari pt. tema aleasa, imi place :)

Anonim spunea...

Da, da, da... secrete, picanterii... astea fac deliciul meu zilnic :)

Anonim spunea...

Vai dar ce diabolica esti! Lasa mai oamenii in pace! Nu mai are voie omul sa aiba putintica viata privata in ziua de azi....

Adriana spunea...

Muhaha >:) Daca sunt intr-o pasa buna dupa ev pe care il avem saptamana viitoare, iti impartasesc si gafele naostre! ;)