vineri, martie 30

Filminute

Filminute este un festival international de film. Oricine poate inscrie in concurs un filmulet care sa dureze nici mai mult nici mai putin de un minut. Toate detaliile de care aveti nevoie le gasiti aici: http://www.filminute.com/2007/ . Aseara am avut experienta placuta de a particicpa la un eveniment cu si despre filmuletele cele mai bune ale festivalului de anul trecut. Totul a avut loc la centrul ceh despre care am descoperit cu incantare ca este gazda multor evenimente culturale. Se pare ca romanii au avut o prezenta semnificativa si de succes la acest festival. Despre filme in sine nu o sa spun nimic pentru ca vreau sa-mi spuneti voi ce credeti dupa ce le vedeti in arhiva site-ului cu pricina.

5 comentarii:

A-30-something spunea...

Multumim, Irina! Ma uit pe site si revin cu impresii! Participi la concurs? PS: abia astept sa vad rezolvarea testului ;)

Anonim spunea...

M-am uitat si nu doar la unul dintre filmulete. Preferatul meu ramane LINE. Cand l-am vazut am avut senzatia ca a durat mai mult de 60 de secunde si am vrut sa-l revad. Chiar mi-a placut.

Irina spunea...

Si mie tot acelasi mi-a placut... de altfel o coproductie romano-engleza. Bineinteles ca nu particip la concurs, Gaby - ca daca as fi participat, anuntam eu cu surle si trambite!

Irina spunea...

aa... plus ca sigur faceam filmul impreuna cu voi! :) nu?

Anonim spunea...

Evident! :)