miercuri, martie 21

Campanie anti - RESEMNARE

"Aveti oaie?" :) E o campanie super interesanta, antrenanta si foarte originala! Dar vrea sa fie doar atat? Orice lucru are o motivatie in spate. Sa fie vorba doar de construirea imaginii lor de brand - Radio Guerrilla? Sau e cu bataie mai lunga? Sa fie vorba de crearea unui climat anti-Basescu si ai lui? Poate caut prea adanc sau poate dau chiar pe langa... Nu stiu? Voi ce credeti? Poate fi numita campanie de PR? Sau incurc eu lucrurile rau de tot?

4 comentarii:

Betty spunea...

Nu cred sa fie o campanie care sa aiba substrat politic. Mi se pare ca ar fi o chestie mult prea subtila ca sa faca vreo impresie..
Vor decat sa se dea mari ca sunt un radio cu OAIE.

Anonim spunea...

dupa mine este o campanie PR daca e sa ne luam dupa numele radioului - Guerilla...spirit combativ, inovativ, bla, bla bla, anti-resemnare...eu una vad legatura asta, nu neaparat un substrat politic.poate ca suntem cu totii un pic paranoia cu toata pseudo-politica romaaneasca...

Anonim spunea...

Nici eu nu cred ca are substrat politic. Este mai mult o campanie sociala, gen "Nu da spaga" sau "Casa de copii nu e acasa". Mi se pare geniala campania, foarte bine facuta si foarte bine promovata. Si sincer... romanilor chiar le trebuie niste oaie. Chiar si numai pentru a face o reclamatie impotriva bibliotecarei de la FCRP, care nu e niciodata acolo cand ai nevoie de ea (in timpul programului, bineinteles)...

Irina spunea...

Imi pare bine ca nu are substrat politic... :))