duminică, martie 18

A few tips - mici secrete...

...care va vor face sa castigati la capitolul bunavointa din partea profesorilor din comisia de evaluare a lucrarii de licenta! Poate unii stiti deja ca este bine sa folositi in bibliografie toate cursurile care ar fi putut sa va ajute la intelegerea subiectului abordat - chiar daca nu ati citat din aceste cursuri in lucrarea voastra! Daca profesorii mentionati in bibiografie sunt in comisie - bafta voastra! Nu e o chestiune esentiala, dar poate fi de folos intr-o anumita masura! De la un domn profesor citire! Good luck!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Hmmm.. sa ghicesc de la cine => Chelcea, Septimiu. [2000](2004). Cum să redactăm o lucrare de licenţă, o teză de doctorat, un articol ştiinţific în domeniul ştiintelor socioumane. Bucureşti:
Editura Comunicare.ro.?!?

Dan Baban spunea...

Am fost si eu sfatuit, sa nu uit sa fac mentiunile de rigoare. Well, depinde de mood-ul pe care o sa-l am si de alte chestii, nu sunt genul care sa pupe in fund. Citatele merita date prin continut, daca provin dintr-o lucrare care a contribuit cu ceva in domeniul respectiv, nu pentru ca stim noi ceva despre une ar putea sa fie autorul in iulie.
NU le pun ca la loto: "asta poate imi pica in comisie, asta poate face egal".

Irina spunea...

Nici eu nu sugeram sa pupi in fund la inatamplare! Sa pastram proportiile! Dar e interesant de stiut - am crezut eu, ca poti folosi la bibliografie si cursuri pe care nu le-ai citat dar au ajutat la mai buna intelegere a subiectului abordat! Nu vreau sa dau mai multe explicatii - cred ca este destul de clar!

Betty spunea...

Eu una oricum o sa pun la bibliografie multe carti din care nu am luat materiale..uite un nou criteriu de filtrare a loteriei cartilor de la bibliografie.
Dar cum afli oare cine o sa fie in comisie. Adik in afara de profesorul indrumator.
Initial am crezut, influentata de titlu, ca o sa fie vb de datul cadourilor.. m-am gandeam la asta, nu din proprie initiativa, ci influentata de o groaza de lume care are de gand sa faca asta, si chiar considera ca este un must.. o sa ma documentez. poate imi dati si voi un sfat.

Anonim spunea...

cred ca ar fi si mai bine daca inseram si citate, evidentiate prin note de subsol...